torsdag 25 november 2010

Pollenchock




I förrgår gav jag upp. Vi hade lite avslutningsfest för Mathias här i Fredags och den utgången tog lite väl hårt på mina redan hårt ansatta allergisnorande bihålor. Jag tappade rösten och kunde inte stoppa näsrinningarna. Så i förrgår gick jag och köpte antihistamin, för förkylning och pollenallergi i trettiograders värme är bara för mycket. Nu rinner det mindre och rösten börjar komma tillbaka.

Så jag har egentligen inte gjort någonting senaste veckan. Dagarna innan festan velade jag angående att åka och surfa och nu dagarna efter kan jag inte för att jag är helt slut.

Och så börjar det kännas skönt att åka hem. Av någon anledning har jag alltid varit på väg någonstans och även om jag försöker att ta dagarna som de kommer och ta tillvara på de möjligheter som faktiskt uppstår (leka med grabbarna), så är en del av mig redan på väg härifrån.

Till Berts Juldag och andra projekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar