måndag 31 maj 2010

Nyläggning av träning!

Det var egentligen första gången jag tog på mig våtdräkten som jag verkligen förstod att även jag har bildat en solid fetkula på magen. Den har väl vuxit till sig under en längre tid förstås, men jag har nog inte brytt mig eftersom jag styrketränat och vet att jag tryckt i mig för mycket proteindryck om dagarna, allt för att behålla de härliga formerna. Magen har dock blivit mer synlig nu då musklerna försvunnit. Därför har jag tagit ett beslut om nya tag i nya former. Eftersom det inte är lika bekvämt att ta sig till gym (som IKEA betalar) här i Melbourne tänker jag börja springa istället. Jag tror jag kommer må bättre av det, fler endorfinkickar och bättre hälsa.
Siktet är inställt!



Den 10 oktober kommer jag springa mitt första marathon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar