måndag 4 oktober 2010

Alla dessa dåliga hårdagar, inte visste jag att det var livet!

Raka av håret. Skönt, somrigt och sexigt

men framförallt ångestdämpande, har inte tid med fler dåliga hårdagar

Det är två veckor kvar med två uppsatser, sedan två med egentligen inget förutom läsa ikapp, och sedan en vecka innan tentorna som jag har den 3, 4 och 9 november. Sedan blir det lite semester innan hemfärd den 16e dec.

Så ser det ut.

Annars så är det väl inte så mycket nyheter härifrån. Har börjat känna mig riktigt less på att påbörja ännu en uppsats. Men det är mest för att mina tankar drömmer sig bort. Jag sitter och lyssnar på skivor och funderar på mitt eget scenkall.

För er som känner till Cruizer, Lasse Nilssons grabb på 060-101422, kan jag sprida att hans syster Susanna har spelat in en egen skiva som släpps 26 november och hon ska ha spelning den 15 dec på Tonhallen. Stötta henne, köp skivan och gå på konserten!
http://soulandsounds.com/

1 kommentar:

  1. Tack för stödet bert! Hör av dig när du är i sverige igen! Kram suss

    SvaraRadera