söndag 10 oktober 2010

Lång s(k)öndag!

Klev upp fem i morse och åkte ner till Torquay för att surfa. Tyvärr var det inte jätte bra så det vi ägnade mest tid åt att shoppa på outletbutikerna i området. Shorts och linnen för 70% rabatt=re(n)a rama klippen!
Väl tillbaka i Melbourne vid 15.17 testade vi att starta min bil, men den ville fortfarande inte, tände till, men inte tillräckligt.
På med nya shorts och ner till beachen för att spela volleyboll. Precis, idag var det sol och 25 grader.
Spelade fram till 18-tiden då spårvagnen tog oss hem till en snabbdusch och nya short att visa upp på Arcadia där vi åt pizza, drack öl och spelade biljard.

Sjuk sön. Bara att njuta för jag tror att det blir kallare redan till veckan. Imorgon lovas dock sol igen
Plugga eller inte?

1 kommentar:

  1. Du som har sölat bort din aussie phone och inte svarar på facebook! ;> Vill du köpa brädan eller har du ångrat dig? Vill veta om jag ska slänga upp den på gumtree eller inte :S

    CSN och Telia är ute efter mig och mina pengar så hör av dig så fort du kan! ^^

    SvaraRadera