lördag 18 september 2010

En lördagskväll (förra veckan) -i en ung...karls liv



Ikväll sitter jag hemma efter en riktigt misslyckad dag.
Tänkte gå upp tidigt och jogga och sedan skriva en rapport. Låg tyvärr kvar och njöt i sängen till 11-tiden, åt gröt och åkte ner på State library. Tyvärr glömde jag de papper och anteckningar jag behövde, så jag klippte ihop den här videon och kollade i fall någon ville prata med mig på FB. Det ville ingen. Jag åkte hem, via affären. Skulle köpa tvättmedel, kom hem med blond hårtoning...va?
Väl hemma igen vid 17 tog jag en kopp kaffe tänkte att jag skulle komma igång. Blev inte så tyvärr.
Nu är klockan 20.30
Tyvärr.

1 kommentar:

  1. haha jag gav dig en jävligt bra pingismatch iaf! och vad jag förstår nu i efterhand så var du inte så överlycklig över mitt utbud av kvinnor på inflyttningsfesten. ber om ursäkt för de. får bättra mig till nästa gång!

    SvaraRadera