fredag 29 januari 2010

Leaving for Yamba

Jag inser nu att trottheten och det faktum att jag faktiskt fros sist jag var ut i vattnet troligen berodde pa att jag holl pa att bli forkyld. Har forsokt krya pa mig de senade dagarna genom vila, men det ar svart. Varmen tar och jag sover ratt daligt. Det ar forstas mycket liv pa hostelet om morgonar/dagar/kvallar/natter och jag har sovit precis dar alla passerar till rum, kok och toaletter. Sa jag vaknar ratt ofta.

Dock ar jag som gott som aterstalld och tanker sakerstalla ytterligare stoke-styrka genom att aka till Yamba nagra dagar. Det ska tydligen bli battre vatten-swell framat slutet av helgen sa jag gor nya surfforsok da. Antingen i Yamba eller kanda i Lennoxvatten.

Jag och Panu skildes at idag och jag tror att han visade uppskattning for den senaste tiden for han gled fran ett handslag (kraftigt sadant) till en kram (utan kindkontakt). Det kanns ju ratt ofinskt anda.

Mitt boende pa hostelet



Senare pa kvallen (varning for naket)

3 kommentarer:

  1. Älskar uttalet på Melbönn!! Klockrent!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, skönt att vara febrig, du verkar få härliga hallucinationer!

    SvaraRadera