tisdag 19 januari 2010

Lennox Head

Jag befinner mig just nu i Lennox Head. Det ligger bara nagra vikar fran Ballina. Eftersom min statlige australiensiska van Simon Doe inte hade umgatts med sin flickvan pa ett bra tag lat dem tillbringa kvallen ihop. De slappte darfor av mig pa vandrarhemmet har. Det ar lugnt och skont och nara tills stranden. Bilderna ar fran kvallen jag kom hit (laddas upp snart). Jag har inte annu varit i och plaskat. Tankte inte unna mig det forran jag skrivit klart hemtentan, vilken ska goras idag...sedan blir det dryga 22-23 dagars semester!

Hor och hapna! Jag har inhandlar flipflops istallet for foppaflops denna resa. Tror att det kan vara skillnaden. Jag har ju redan lite silvertejp pa surfbraden (som forstas bara coola revsurfare har...)

Det ar soligt och varmt men jag haller mig mest i skuggan och laser om larande. Natterna har varit ratt behagliga, nastan lite kalla framat morgonen. Igar tog jetlagen over mitt liv och jag tog en tupplur mellan 14-18. Far se hur det gar idag. Jag tror jag ar i fas nu efter en god natts somn.

3 kommentarer:

  1. Bada. Overkligt. Overkligt att vara så långt bort. Fan det låter så skönt. Själv har jag sett en ganska dålig film idag.

    SvaraRadera
  2. hmmmm... ser nästan lika skönt ut som att åka till vilhelmina, åka skidor, svettas och krypa i snön samtidigt som man försöker döda en fågel. Mindre folk i skogarna utanför Velhelmina än på stranden dock...

    /skogsvaktarn'

    SvaraRadera
  3. Hej, du verkar ha det skönt där borta! :)
    Kul att allt gick bra, vi får höras här och på facebook!
    Ha så kul och njut av värmen, när vi här hemma fryser arslet av oss ;)
    Kram!

    SvaraRadera