tisdag 26 januari 2010

Surfs up?

Idag tar jag en tag av.
Jag ar ratt trott i kroppen...och det utan att egentligen ha surfat nagot alls. Jag ligger ju mest dar ute istallet for lite javlar anamma och sta pa brada. Man skulle kunna saga att surfsjalvkanslan borjar svikta. Eftersom det ar Australia day, och hogvattnen vid klockan 16, sa tar jag en Solbadgrilloldag istallet. Kanske jag ateruppstar starkare och mer djarv imorgon?

Tog med min finske van ut till vagorna igar, som faktiskt var bast hittills. Vi besokte tva strander och filmerna och bilderna ar fran dem.

Borjar fundera lite pa att rora pa mig. Men jag borde kanske vanta in tills Main Beach borjar producera lite fina nyborjarevagor har...

Nagon som har nagot tips? Det ska ju helst innefatta en strand med bra, langsamma, strandbryt for nyborjare.

Watego Beach





Tallow Beach


2 kommentarer:

  1. Haha!
    "Kamerii"
    "Kamera"
    "Kamerii, surf boardii"
    "Eh hehe.."

    Ser ut som du har det helt okej. Vi har "snöoväder" som stockholmarna kallar det. Jag kallar det vinter i januari.
    /Tobbe

    SvaraRadera
  2. det ser helt underbart ut!
    :)
    kul med video, vill se när ni surfar också!!

    SvaraRadera