måndag 5 april 2010

Bert Brölar 2

7 kommentarer:

  1. Vackert som vanligt! Men....
    Av det 6 minuter långa klippet så tvättar du dig "där bak" åtminstone 4 minuter :-) Är det ett trix för att nå de där högsta tonerna eller? Renlighet är ju bra, men det får inte gå till överdrift, då leder det bara till problem.

    Hoppas du har det bra "down under"...;-)

    SvaraRadera
  2. Tjuta som en tjur kräver sina tjuvnyp...!

    SvaraRadera
  3. ...kanske var tagningen mer autentisk än tvagningen...
    Jag vet inte varför händerna for hit och dit, eller fram och bak, bak. Kanske kände jag mig blottad av själva filmandet.

    SvaraRadera
  4. Det känns som om vi är hemma igen, du och jag. Hemma hos oss. I Haga-hills.
    Fortsätt bröla för oss förväntansfulla i internetauditoriet.

    SvaraRadera
  5. Hej Bert
    Var bara tvungen att höra din dush-operett. vilken stämma!! Vackert. Nu undrar jag bara vart du är någonstans för jag har fattat att du inte är kvar i Uppsala. Det står säkert på din sida här någonstans...
    Hoppas du har det bra iaf och sjung på. Väntar på ditt genombrott...då kan jag säga att "den där Bert-stjärt har man ju träffat. En bra grabb det där".

    SvaraRadera