torsdag 22 april 2010

Kängurukött och trött

Jag firade ikväll att jag idag hade min sista presentation för terminen med lite kängurukött i magen. Det är gott, lite mörkare än nöt, men ljusare än älg. Jag äter nästan känguru varje vecka. Man kan köpa en stek för ungefär 100 kr/Kg. Det har blivit en favorit att behaga den stekt till sallad och vitlöksbröd. Ikväll tippade jag det även med lite rom och cola för att hedra Kennet och Kennet. Det har varit några långa spända dagar denna vecka med mycket att skriva på. Jag kan dock lämna denna prestation bakom mig nu och konstatera att trots några feluttalade ord och stammande meningar, några kissiga och stjärtkramande vätsketurer, kändes det och gick ändå bra. Min sjätte presentation på engelska någonsin är avklarad!


Me gusta cubata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar